close
تبلیغات در اینترنت
تحقیق پیرامون آسفالت

تبلیغات در سایت ما
دوشنبه 01 مرداد 1397

سایت آموزشی تفریحی وسیاسی 100نفر

تبلیغات
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 3
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 199
  • بازدید دیروز : 7,029
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 3
  • آي پي امروز : 43
  • آي پي ديروز : 52
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 12,995
  • بازدید سال : 16,667
  • بازدید کلی : 459,968
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 54.81.244.248
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز : دوشنبه 01 مرداد 1397
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    دانلود مقاله و تحقیق پیرامون آسفالت

    عنوان مقاله: اطلاعاتی مفید در مورد آسفالت
    قالب فایل: WORD
    تعداد صفحات: 21 صفحه

    فهرست مطالب:
    1- استفاده از الياف در آسفالت
    2- تركها در آسفالت
    الف) ترك موزاييكي ( پوست ماري – سوسماري )
    ب) ترك برشي (كناري )
    ج) تركهاي انقباضي
    د) تركهاي بين دو خط
    و) تركهاي انعكاسي
    ي) تركهاي هلالي
    3- مواد افزودني و تأثير آن در آسفالت
    مهمترين فوايد مواد افزودني
    تقسيم بندي مواد افزودني
    4- آسفالت اليافي
    توليد آسفالت اليافي
    خصوصيات فيزيكي مصالح
    معيار خستگي
    مزاياي آسفالت اليافي
    كاربريهاي آسفالت الیافی
    5- الياف فولادي
    الف) خواص الياف فولادي
    1) شكل الياف
    2) نسبت ظاهري الياف
    3) شيوه قرارگيري الياف
    4) ضريب ارتجاعي الياف
    ب) مقاومت استاتيكي الياف فولادي
    مقاومت فشاري
    مقاومت كششي
    مقاومت خمشي
    مقاومت برشي
    مقاومت خستگي
    مقاومت ديناميكي
    مقاومت ساييدگي
    6- ژئو گريدها
    مسلح كردن لايه اساسي جاده ها با روكش آسفالتي
    مسلح كردن قسمت اساسي جاده ها بدون روكش آسفالت
    فوايد ژئوگريد ها
    كاربردهاي ژئوگريد
    7- روکش آسفالت خیابان ها
    عوامل موثر در انتخاب نوع آسفالت چیست؟
    تاثیرطراحی مناسب چیست؟
    چرا استفاده از مواد و مصالح مرغوب
    اجرای صیحیح عملیات اجرایی
    منابع


    * بخشی از ابتدای مقاله:

    1. استفاده از الياف در آسفالت

    امروزه راه يكي از عوامل مهم در ارتباط و انتقال مسافران و بارها مي‌باشد و از  عوامل مهم روز است كه بحث هاي بسياري دارد و كنفرانسهاي مختلفي در رابطه با آن برگزار مي شود.

    در راه هاي با آمد وشد زياد ،در رويه راه از مصالح قيري يا سيماني استفاده مي شود .كه در اثر اعمال بار اين نوع رويه ها دچار تغيير شكلهايي مي شود كه باعث ايجاد تنشهاي كششي افقي در لايه روسازي مي شود كه اگر اين تنشها از ميزان استقامت كششي مصالح بيشتر باشد باعث ايجاد ترك مي گردد.

    يكي از روشهاي مهم براي كاهش و كنترل عرض تركهاي حاصل از كشش مستقيم استفاده از الياف است.

    به منظور ايجاد شرايط ايزوتروپ و به منظور ايجاد سيستمي كه بتواند در تمام جهات به طور تقريبا يكنواخت سبب افزايش نرمي شده و مقاومت كششي را نيز حفظ كند ،استفاده از رشته هاي نازك و كوتاه كه به صورت تصادفي در تمام جهات در آسفالت توزيع شود .روش مناسبي به نظر مي رسد .اين رشته نازك ،الياف ناميده مي شوند كه داراي انواع و شكلهاي مختلف بوده و كاربردهاي متعددي دارند. ازچمله آنها الياف فولادي ،پليمري ،شيشه‌اي و … مي باشد .

    2. تركها در آسفالت:

    الف) ترك موزاييكي ( پوست ماري – سوسماري ):

    اين ترك به علت داشتن شباهت به پوست بدن سوسمار به اين نام شناخته شده است .

    اين خرابي با ترك خوردن تمام و يا قسمتي از سطح رويه آسفالتي به شكل نسبتأ كوچك چند ضلعي ظاهر مي‌شود كه با تكرار بار گذاري بر وسعت آن افزوده مي شود .

    علت به وجود آمدن اين نوع تركها تغيير شكل يا خستگي بيش از حد در اثر بار گذاري بر روي لايه ها مي باشد و معمولا در روسازيهاي كه بر روي لايه هاي اساس و زير اساس كه تراكم  كافي نداشته و يا خاكهايي كه داراي تغيير شكل زياد و مقاومت كم مي باشند ايجاد مي شوند .

    ب) ترك برشي (كناري ):

    اين تركها به موازات محور طولي راه و به فاصله كمي از روسازي بوجود مي آيند اين نوع تركها ممكن است علاوه بر تركهاي طولي داراي تركهاي عرضي نيز باشند كه معمولا يك يا چند ترك طولي را قطع كرده و به روسازي منتهي مي گردد.

    علت بوجود آمدن اين تركها ميتواند فقدان پايداري و استقامت برشي خاك يا مصالح كناره هاي روسازي باشد كه عدم تراكم محل كنده شده و عبور وسايل نقليه به فاصله كم از محل كنده شده باعث تغيير شكل جانبي خاك و ايجاد ترك مي شود .

    ج) تركهاي انقباضي :

    اين ترك در اثر تغيير حجم و جمع شدن رويه در اثر افت دماي محيط مي باشد كه معمولا عرضي بوده و گاهي به شكل مجموعه اي از تركهاي به هم پيوسته كه قطعات بزرگي را تشكيل مي دهند وجود دارند تفاوت بين اين ترك و ترك موزاييكي اين است كه در اين ترك سطح رويه به قسمتهاي بزرگتري تقسيم شده و در گوشه ها تيزتر مي باشد .

    علت بوجود آمدن اين تركها استفاده قير سفت در منطقه آب و هوايي خاص مي باشد ....
    دانلود - 3000 تومان

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت آموزشی تفریحی وسیاسی 100نفر امتیاز دهید